Zamana Karşı Cildinizi Gençleştirin

studio portrait of two young beautiful women

Cosmed Clinic

Yaşın ilerlemesi ile birlikte ciltte meydana gelen çizgiler, kırışıklıklar, sarkma ve çökme gibi kusurları meydana getirir.
Zamanın ilerlemesine rağmen, yüz yapısını gençleştirmek, tüm kırışıklıkları yok etmek, cilde hacim ve gençlik kazandıran doğru tedavi yöntemleri ile artık mümkün. Bıçak altına yatmadan, ameliyatsız gençleştirme yöntemlerini incelediğimizde pekçok teknoloji ve pekçok tedavi yöntemine ulaşmak mümkündür. Dolgu, botoks, çeşitli dalga boylarında, çeşitli enerjiye sahip cilt dokusunu yenileyen cihazlara ait pekçok kaynağa erişip, veriye sahip olmak mümkündür. Burada önemli olan kişinin kendi hayat hikayesidir. Kişinin cilt yapısını onarmak ve antiaging uygulamalardan hangisine uygun olduğunun belirlenmesi için, kişinin Dna yapısı, yaşadığı hayat koşulları, güneşe maruz kalma süreci, sigara kullanımı, yaşanılan stres oranı, tüketilen gıdaların yapısı, daha önce cildinde yapılan müdahaleler, kullanılan kremler gibi çeşitlenerek artan bir liste önümüze çıkmaktadır.
Cildin kollejen yapısını en hızlı onaran Fraksiyonel co2 ve Mikroiğneli RF teknolojisi kombinasyonu gibi lazerlerle tedavi biçimlerinden yararlanabilirken, kişinin yüz yapısına uygun ihtiyacı olan tedaviye göre, doğallık ilkesini birincil hedefte tutarak, dolgu ve botoks uygulamaları da istenilen gençleşmeyi gözle görülür kılacaktır. Dolgu ve botoks uygulamaları belirli aralıklarla yapıldığı takdirde ciltteki yenilenme sürerliliği artacaktır. Platelet yönünden zenginleştirilmiş plazma uygulaması olan P.R.P. tedavisi hasarlı dokunun onarımını sağlayarak deri yaşlanmasını önleyerek gençleşmesine neden olacaktır.

imajDolgu Uygulaması
Hacim kaybı yaşanan alanların ya da daha hacimli olması istenen bölgelerin veya kırışıklıkların giderilmesi için uygulanan yöntemdir. Ortalama 6 ay ile 2 yıl kadar etkisi devam eden dolgu uygulaması ile kırışıklıklar düzeltilebilir, gözaltı bölgesindeki hacim kaybı giderilebilir, elmacık kemiği bölgesi daha belirginleştirilebilir ve bu sayede diri bir görünüme kavuşabilinir, burun kenarı çizgisi yok edilebilir, yapısal olarak küçük yapılı çeneler daha güçlü hale getirilebilir.

imagesBotoks Uygulaması
Antiaging uygulamalarının en bilinenlerinden biri olan botoks uygulaması ile ciltte gözle görülen kırışıklıkların giderilmesini, yorgun ifadenin yok olmasını sağlayan gençlik etkisi yaratmaktır. Kırışıklıklara neden olan kasları donduran botoks uygulaması tedavisinden 10 gün sonra, sonuçlar görülmeye başlanmaktadır. 10. gün sonrasında 4-6 ay boyunca yeni bir enjeksiyona ihtiyaç duyulmadan yüz kasları yeniden hareket kabiliyetini kazanmaktadır.

micro-magicKök Hücre Tedavisi P.R.P (Platelet Rich Plasma) Uygulaması
Yaş ilerlemesi ile oluşan kırışıklıklarda, sivilce izlerinin tedavisinde, güneş lekelerinin giderilmesinde PRP (doku yenileme) tedavisi uygulanabilmektedir.
Cilt kırışıkları ve lekelere karşı PRP tedavisi cilt dokusu yenilemede kandan alınan büyüme faktörleri kolajen üretimini arttırmakta, doku yenilenmesine yardımcı olmaktadır. Bu sayede lekelerin azalması, sivilcelerle kalan izlerin yok olması; cildin daha gergin , canlı ve parlak görünmesini sağlanmaktadır. Herhangi bir ağrı ya da acı hissi yaşanmayan P.R.P tedavisinde cilt yüzeyinde, yüz, boyun, dekolte ve el üstü gibi, sorunlu olan herhangi bir bölgeye uygulanabilmektedir. Cilt yenileme için oluşturulan özel solüsyon, hastadan alınan kendi kanı ile hazırlandığı için kan yoluyla bulaşan bulaşıcı hastalıklara yakalanma ya da alerji olma riski söz konusu değildir.

Cilt Gençleştirme Tekniği Mezoterapi

facialMinimal invasiv yaklaşım olan Mezoterapi tedavisi; cildin orta tabakasına, mikroenjeksiyon yöntemi ile vitaminlerin, minerallerin, aminoasitlerin, enzimlerin, homeopatik ilaçlardan oluşan özel bir karışım solüsyon ile hasarlı dokuya enjeksiyon edilme işlemidir. Orta deri tedavisi olarak bilinen mezoterapi sayesinde ağız kas veya damar içine yapılan enjeksiyon ile alınan ilaçların hedef organa tamamen ulaşamama sıkıntısı söz konusudur. İlaç emilimi esnasında, bazen emilemeden parçalanması ilacın etkisini sınırladığı için mezoterapide mikroenjeksiyon ile hedef alana direkt yapılan uygulamanın etkisi daha yoğun ve kalıcı olacaktır. Ortalama 4 ile 6 mmlik boylarda çok ince uçlu iğnelerle uygulanan kokteyl solüsyon uygulanmaktadır. Buradaki püf nokta ise, cilt dokusu konusunda uzman olan doktorun, mezoterapi kokteyl karışımında farmakolojik ilaç etkileşiminden kaynaklanabilecek zarara neden olmamasıdır. Kullanılan ilaçların birbirleri ile olan etkileşimleri yan etki potansiyellerini iyi bilmek gerekmektedir. Cilt dokusunun mezoterapi tekniği ile yenilenmesi ve cilt gençleşmesinin sağlanması için gerekli olan seans sayısı kişinin hastalığına enjeksiyon yapılacak olan bölgeye göre değişiklik arz eder.

Comments are closed.